به بلاگ انجمن آزادی خوش آمدید ...

جایگاهی برای همیشه باهم بودن

به بلاگ انجمن آزادی خوش آمدید ...

جایگاهی برای همیشه باهم بودن

به نام خدا
این بلاگ توسط معاون انجمن آزادی مزرعه من ساخته شده .
و توسط رئیس و معاون مربوط پشتیبانی می شود .
اگر سوالی دارید در خدمت هستم...

معرفی خدمات انجمن در بلاگ آزادی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ



هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود، در دیگری باز می شود ولی ما اغلب چنان به در بسته چشم میدوزیم  که درهای باز را نمیبینیم!


خوشحالم که در انجمن آزادی در خدمتتون هستم 

امیدوارم در این انجمن بهتون خوش گذشته باشه و بگذره

الان می خواهم برخی خدمات این انجمن رو بهتون معرفی کنیم 

1-مسابقات چیستان 

من یک روز در میان شما عزیزان چیستان هایی را ارسال میکننم همراه با اعلام جایزه و مهلت ارسال پاسخ هایتون شما به بلاگ انجمن وارد شده و پاسخ ها خودتون را در قسمت نظرات ارسال میکنید درساعت مشخص شده تاپیک بسته و بررسی می شود .

سپس جوایزه شما ارسال میشود.


2- مسابقات دانستنی 

یک روز در میان به شما اعلام میشود که دانستنی ها تون رو برایم ارسال کنید و من آنها را همگانی میکنم و در بلاگ درباره کسی که بهترین دانستنی ها رو ارسال کرده نظر سنجی و پس از اتمام مهلت انتخاب جوایز ارسال میشود.


3-در خواست ها و جوایز 

همانطور که میدانید برای بالا بردن رتبه انجمن باید در خواست هایی در انجمن انجام شود 

یک درخواست در میان من و رئیس جوایز را ارسال میکنیم :

نفر اول و دوم درخواست به ترتیب 2 و 1 سکه دریافت خواهند کرد 

و

بقیه ی افرادی که در درخواست شرکت  داشته اند با توجه به امتیاز کمک به درخواست محصول با قیمت کم به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد .

البته 

برای در خواست های سنگین جوایز تغییر خواهند کرد .


4 - نظرات و پیشنهادات عملی 

از شما خواهش میکنم در پنجشنبه هر هفته هر نظر یا انتقادی که درباره مدیریت و انجمن دارید در بخش نظرات انجمن در بلاگ ارسال کنید 
و بخصوص پیشنهاد هایی که برای بهبود وضع انجمن بنظرتون میرسد را در این قسمت ارسال کنید و در جمعه هر هفته نظرات بررسی میشوند و به کسی که بهترین و عملی ترین پیشنهاد را ارائه کرده باشند جایزه نفیسی ارسال میشود .


5- و....


  • Atefeh.

نظرات  (۸)

لطفا مطالبی را که درباره انجمن هم نیستند بگزارید
متشکرم.
پاسخ:
سلام.
چشم .
حتما در آینده نزدیک
این کار انجام میشه ..
از نظرتون ممنونم..
یا حق
  • MOHAMMAD REZA GHOLIPOR
  • یک نظر دارم میگم چیستان ها و دانستنی ها رو در بلاک بزاریم.....خوبه؟
    M
    .
    R
    .
    G
    پاسخ:
    سلام...
    من هم همین نظر رو دارم و در قسمت خدمات هم اشاره کردم..
    ممنون ..
    یا حق
  • جک پندلتون
  • یک نظر داشتم برای معاون عزیز برای این که بچه ها راحت تر باهم تو بلاگ در ارتباط باشن یا با افراد دیگر بهتر نیست چت باکس تو بلاگ قرار دهید تا سریع تر با هم در ارتباط باشیم!؟!؟
    پاسخ:
    سلام چند باره !!
    از نظرتون ممنونم..
    پیگیری میشه و پاسخ بهتون اعلام میشه..
    باز هم ممنون..
    یا حق
  • جک پندلتون
  • سلام  از پیگیری معاون عزیز سپاس گذارم  و باید بگم از سایت امروز خیلی بازدید شد این باعث خوش حالی من می شود شما چطور

    یا حق

    پاسخ:
    سلام چندین باره !!
    خواهش می کنم ..
    سلامت باشید..
    درسته..
    من هم خوشحالم و برام باعث تعجبه که حتی دوستان عزیزی که از کاربران بازی هم نیستن نظرشونو در رابطه با این مطلب ارسال کردن..
    از همه دوستان و شما ممنونم..
    یا حق

  • جک پندلتون
  • نظرت در مورد گذاشتن جوک روی بلاگ چی هستش با گذاشتن جایزه بلاگ جالب تر میشود نه
    پاسخ:
    خب
    نظره خوبیه و داره برنامه ریزی میشه با نظره یکی از دوستان..
    ازتون ممنونم
    بله ما برای چیستان و دانستنی جایزه داریم و
    انشاالله برای مسابقهت لطیفه گویی هم جوایزی در نظر گرفته میشه..
    باز هم ممنون...
    یا حق
  • جک پندلتون
  • سلام (برای15امین بار)از برنامه ریزی خوبت ممنون

    یا حق

    پاسخ:
    سلامت باشی..
    خواهش می کنم..
    یا حق
  • جک پندلتون
  • سلام به معاون عزیز دوست گرامی قالب وبلاگ خیلی دل گیر هستش اگه امکانش هست لطفا قالب زیبا تر و جالب تر برای بلاگ انتخاب کنید تا بچه ها از بلاگ استقبال کنند ممنون

    یا حق 

    پاسخ:
    سلام..
    ما برای انتخاب قالب بلاگ هم از بچه ها و اعضا نظر سنجی کردیم و این قالب رو انتخاب کردند ..
    من هم نظرم این هست که بعد از مدتی قالب بلاگ رو عوض کنیم..
    ممنون..
    یا حق
    سلام . وبلاگ خوبی دارید،بدک نیس.                                                              موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از این که نظرتونو اعلام کردین :)
    تشکر
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی